Kalbim_21 dönem dönem biz de kullandık. Özellikle hapşırık öksğrük burun akımtısı olduğunda. Kilosu kadar damla günde 1 kez kullandık. Birer hafta demişti o zamanlar doktor. Biz çok faydasını görmüştük. Uyku da yapıyordu akşam veriyorduk gece mışıl mışıl uyurdu.