visnelitart elosunannesiiii yani değişiyor ama genelde 2 saatte bir 15 dk ama bazen mesela 3-4 saati de buluyor
daisy_01 visnelitart benim de ilk günler sütüm boldu . gögüs pedi kullanmama ragmen sütüm hep akardı önüm ıslanırdı . bi haftalıkken falan ben de kaynanamlardan kaynaklı stres üzüntü yaşadım ağladım o gün farkettim ki sütüm az . varla yok arasıy oldu. şimdi 20 günlük olduk ama hala az sütüm. ne yaptıysam da arttıramadım . ama yine de yılmıyorum. stresten uzak dur .
visnelitart daisy_01 işte benimde allahsız görümcem yüzünden oldu zaten başka bir şey değil nasıl insan bunlar bende anlamıyorum gerçekten
doga1 visnelitart rezene ve incir kompostosu öneririm benimde az geliyor emziriyorum bi tanıdığımz sağıyor sadece dolapları doldurdu su içiyorum diyr sadece olmayınca olmuyor bünye dmekki 😔
visnelitart doga1 kesinlikle bünye demek ki kimisi dediğin gibi dolduruyor bende anlamadım keşke hepimizin öyle gelse de sağsak ben ona razıyım sırf çocuğum anne sütü içsin sağarım ama işte olduğu kadar
elosunannesiiii visnelitart gece de aynı düzende sağıyormusunz gece sağımıza önemli. Belki dönemseldir siz düzenli sağmaya dikkat edin benimde bu ara öyle
karaniremm visnelitart ben 6.5 aydır sağarak besliyorum regli döneminde veya mastit probleminde sütüm az geliyodu ben mastitten meme apsesi oldum ve ameliyat olmak zorunda kaldım bu nedenle sağarak besliyorum gögsünü gece gündüz 2 saatte bi 15 dk çift elektrikli pompayla orta seviyede boşaltman lazım devamlılığı bozmamalısın azalma olur mama verdiğin için o sürelerde sağmamazlık yapma düzelir istikrar önemli
novamom visnelitart su su su ve de emzirebiliyorsan emzirmek bu ikisi dışında yediğin hiçbir şey devamlı olarak sütünü arttırmaz, bol su iç zorla kendini havalar da sıcak vücudun süt üretmek için daha fazla suya ihtiyacı var
Elistos1 visnelitart bunlar dışında mutlaka ekstra takviyeler almalısınız solgar brewers yeast b12, milkin, keçisedefi otu birde Dilruba demirezerin çayı var o bana baya baya iyi gelmişti birde bunları deneyin mutlaka etkisi olacaktır