Kızlar doğuralı 33 gün oldu sürekli sağarak veriyorum 30 40 ml çıkıyordu bazen 50 ama şuan 30 u zor topluyorum ya anlamadım emzirmediğim için mi azaldı ki Dr böyle demişti yoksa bir kaç gün allahsız görümcem ve bazen de eşim yüzünden çok üzüldüm bu yüzden mi azaldı? Gerçekten hoşaf yeşillik et su hepsini yiyip içiyorum neden böyle oldu bilmiyorum mama veriyorum zaten genellikle