Olurmuolurmu vantilatör kullanacaksanız bebeğe direk vurmamalı odayı havalandırır sadece . Klima doğru kullanıldığında en mantıklısı oda sıcaklığını düşürmek zorundasınız bi ısı nem ölçer alın . Kliması soğutucu olarak değil de hava dengeleyici olarak kullanmalısınız . Filtreler temiz olduğu sürece ve ısı dengesi düzgün olduğu sürece bebeği hasta etmez . Bende Alanya’da yaşıyorum gece bile uyuyamıyoruz klima da bütün gün ama duvarda derecem var nemi soğukluğu hep ayarlıyorum