NursahAda bebegim dogdugundan beri yuz ustu uyuyor zaten duz yatirdigimda 10 dk uyuyup uyaniyor ilk uc ay cok gazliydi anca yuz ustu yatinca rahatliyordu oylede alisti simdi alti aylik asla sirt ustu yatmaz kirk günlüklen kafasini kaldirip diger tarafa cevirirdi