NursahAda Gündüzleri kameradan izliyorum uyuduğunda,gece de beşiği yanımda.İlk haftadan beri kafasını döndürebildiği için, 1.ayını doldurduğundan beri yüzüstü uyutuyorum çünkü en rahat öyle uyuyor🤷🏻♀️Zararlı değil sadece tehlikeli ilk zamanlar..Sonrası da bebeğe bağlı ama gözetim altında olmalı yinede