esmaamine derinseda ekgıdayıda çok iştahlı yemiyor zaten ben peşinde dolanarak yediriyorum. mamayı azalttığım için midir nedir mamayı seviyor artık dahada azaltmak istiyorum ek gıda fazla yesin diye azaltmıyor.
esmaamine derinseda inşallah ek gıdayı sever bebeğin kac aylık? yani anlayacagın ben ozamnlar mama için verdiğim savaşı şimdi ek gıda için veriyorm
derinseda esmaamine 3 ay 12 günlük uyandığından beti 60 cc mamayı zor yedirdim yani 5 saat olcak uyanalı onla duruyo 😩napcağımı şaşırdım
esmaamine derinseda 2 aylıktı bizim basladıgında üzgünm bu durumu bişekilde seni yıpratarak gececek ben kızımn o aylardaki fotoğraflarına hiç bakmıyorm her fotoğrafta aç die üzülüyrm ole bi dönem ;(
Mesa33 derinseda 15 gündür. Atak haftasındayız. Ama diş de geliyor gibi. 24 saat aç kalabilir. Tek istediği su içmek ve ben çıldırmak üzereyim