Kızlar oğlum 3.ayında beslenmeyi reddetmeye başladı. Ne anne memesi ne mama. Yemiyor. Denemediğim şey gitmediğim doktor kalmadı. Doktorların her biri farklı konuşuyor. Biri bir şey yok geçer diyor, biri besin alerjisi diyor, biri reflü diyor. Besin alerjisi var dedi diye neocate diye bir mamaya başladık. Çocuk 4 saattir aç bir hışımla biberona yapışıyor ama kıvrana kavrana 60 Cc ancak içiyor tek seferde. Çok gazlı bir bebek acaba gazı beslenmesine engel olabilir mi? Bu arada şuan 4 aylık olduk. 6800 kilomuz, boyumuz 65 cm. Var mı böyle bir durumla karşılaşan.