kubisma müthiş bir icat. Hele ki iki çocuğunuz var yazık canınıza. Gün içinde ortada olmasın. Her ağla ada vermeyin. Sadece uykuya geçişte verin. Sonra ortadan kaldırın. 2 yaşa girdiği aylarda yavaş yavaş kesersiniz. Mis gibi. Emziriyorsanız emzirme bırkaırken emzik çok kolaylık oluyor. Ben tavsiye ediyorum