Bebegi emzik kullanan anneler iyi ve kotu yanlarini anlatir misiniz . Benim ilk bebegimde kullanmadim babasi istemedi. Agiz yapisini falan bozar diye dusunuyor. İkinci bebeğim suan 1,5 aylik kullanmak istiyorum cunku tuvalete gitmek, yemek yemek bile cok zor artik. Oglum da iki yasinda , iki yas sendromu nu yasayan anneler bilir. Bazen ikisi beraber agliyor napacagimi şaşırıyorum . Acaba emzigin bi faydasi olur mu dersiniz bi kac dakika kucuk bebisimi sakinlestirse yeter bana