Dyg3436 benim kızım meme ucum olmadığı icin emmiyordu sonrada sarılık olunca fototerapi alirken biberonla verdirdiler öyle olunca beni komple birakmisti sagarak bineronla veriyodum sütumu onada iyice alışmıştı silikon uc denedim aldı 3 aya kadar oyle emzirdim 3. Aydan beri normal emmeye basladik şükür dene canim oda biberon gibi plastik olduğundan kabul ediyolar benimkide yapiyo meme reddi o zaman yine öyle veriyorum