Deryaatbkn Dyg3436 meme ucum çıkmadığı için silikon uçla emziriyorum aynı zamanda mama takviye yapıyorum biberonla uç aynı olduğu için mi bilmem şu an bi sıkıntı yaşamadım deneyin bence
Hilalalp Dyg3436 bende doğum yaptığım günden beri silikon ucla emziriyodum malesef 4 ay zor emdi. Artık silikon ucla da emmiyor. En güzeli çıplak emmesi ucunuz çıkar inşallah
Whiteangell Dyg3436 meme ucum olmadığı için 1 haftalıkken başladım ve çok rahat ettim kızımda tuttu şimdi 3 aylık yavaş yavaş bırakmaya çalışıyorum bazen emiyor bazen emmiyor uçsuz
Hayat16 Sukur meme reddi yasamadim Ama o silikon uclardan kullandim. Basta bebegim istemedi ya da bilemedi. Sonra bir Sabah Cok acken verdim o gun bugundur kullaniyorum. Yani bebegim 2-3 haftalıkken başladım. Şimdi nadiren kendi mememi direk veriyorum. Daha rahat emiyor.
Hayat16 Dyg3436 wee marka almıştı eşim, eczaneden. Fiyatı 15-20 tl galiba. Göğüs doluyken tam oturuyor, emmenin sonuna doğru göğüs boşaldıkca kenarı hafif kalkıyor ama bu normal bir durum. Meme ucu içerisinde olduğu için, düşmüyor.
Nehirinannesi1 Bende öyle yapıyordum biberondan dolayı meme reddi vardı uçla emiyordu şimdi onu da bıraktı direk emiyor ama benim sütüm azaldı baya
deletedmom555 Dyg3436 bende çok işe yaradı bi ara alıştı onsuz emmiyordu ama meme reddi bitince bıraktı göğüs ucu kullanmıyorum
Nehirinannesi1 Dyg3436 evet sanırım memeyi tam emmiyor çünkü ucundan çekiyor ben öyle tahmin ediyorum emin değilim
busraediz Merhaba bende doğum yaptığım gece bebeğim göğüs ucumu tutamadığım için silikon uç kullanmaya başladım ve öylece rahat emmeye başladı. Wee baby markasını kullanıyorum ve çok memnunum evet kayabiliyor ama bebek tutuncaya kadar tuttuktan sonra bir daha problem yaşamıyorum. Emzirme danışmanı ile görüştüm bu konuyu çünkü bana da sütün kesilir bebeğin ağzında yaralar çıkar gibi saçma söylemlerde bulunanlar olmuştu. Emzirme danışmanı hiç bir problem olmayacağını sık sık silikon uçları kaynar suda 2-3 dk bekleterek temizlememi söyledi ve bebek nasıl istiyorsa öyle emsin bırakmak için de zorlama dedi.
58goktugum Bebeğim doğduğundan beri göğüs ucum çok fazla yok yani bebeğimin istediği gibi değil. Silikon göğüs ucuyla 3 buçuk aydır emziriyorum mama kullanmıyorum. Bebeğim emmeye çok alıştı kilo alımı çok iyi o yüzden dua ediyorum silikon uç olmasa ben şimdi mama kullanıyor olacaktım. Lansinoh silikon uç aldım hepsiburadadan onu kullanıyorum. Göğüs ucumu normal şekilde verince bebeğim zor emiyor hatta kısa süre emiyor ne istiyor bilmiyorum ama silikon uca o da alıştı.