Mss19 Bebeğim daha 3 aylık, gündüzleri bazen beşiğinde sallayarak ama genelde emerek kucakta uyutuyorum, gece uykusuna da kucakta fön makinesiyle uyutup beşiğine koyuyorum o şekilde. Ama kucağımda olmasından bir şikayetim Yok 4-5 ay sonra istesem de durmayacak zaten. Mükemmel uyku beklemiyorum bebeğim 2 saat deliksiz uyusun da işlerimi yapayım demiyorum önemli olan mutlu uyanması bence. Gece uykusunda da yarım saatte bir uyanmıyorsa sıkıntı Yok diye düşünüyorum. Evet bazen bunaltıcı ve yorucu oluyor kabul ama geçici bir süreç