11 aylık oğluma uyku eğitimi vermeye karar verdim. İlk deneyimim i biraz önce yaşadım. Önce rutinlerimizi uyguladım ardından beşiğine koydum tabiki ağladı kucağıma alıp sakinleştirmeye çalıştım ve bu çok defa tekrarladı o kadarki kucağımda uyudu besige koyunca yine uyandı ağlamaya başladı ve sonunda dayanamayıp yine emzirerek uyuttum. Sorum şu kucaktaki sakinlestirme suresinin sınırı nedir yani uyuyana kadar kucagimdaydi yanlış mı yaptım?? Öneri ve tavsiyelerinizi esirgemeyin anneler o kadar ihtiyacım var ki 😣😣😣