hilaldefneaslan bendede vardı yenı kapandı ama benımkı 19.gunde enfekte olmuştu sağ tarafım akıntı geldı ilk batıkonla temusle kapalı tut dedı sonra başka uzerıne dökülen ilaç ve antıbıyotık verdi bebegımı bır hafta emzırememıstım erken kontrole gıtmekte fayda var evet agrılar yanmayan normal oluyor ama için rahat eder en azından ultrasonla felsn bakarlar