hilaldefneaslan Dikiş yerinde ufak delik olan oldu mu hiç arkadaşlar ? Doktora fotoğraf attım normal dedi kapanır dedi ama içim rahat değil
htces hilaldefneaslan delik yok ama bende sol tarafta aşırı bir yanma hissi var özellikle yürürken veya bacağımı kaldırırken falan sende de oluyor mu ?
ruv1234- hilaldefneaslan benimde kenarında minik bir açılma yapmıştı kanlı akıntı geldi doktor kapanır demişti ve kapandı zamanla ama steril tutmak çok önemli enfeksiyon kapmaması için
hilaldefneaslan htces kaç günlüksün benim 26. Gün yanmalar geçti ama deliği fark ettim panik atak oldum :)(
miniksercedefne htces bende o yanma hissine vardı doktor normal dedi rahîm iyileşiyor vs . Çok şükür geçti
tugce94 htces benim sağ tarafta kesinin başladığı yerde oluyor sızlama yanma hissi o gün bebek çok kucağımda durduysa yeteri kadar dinlenemediysem özellikle o günlerde daha çok hissettiriyor
minervadefne htces ben onu doktora sordum bende sağıma yatınca doğrulamadım böyle organlarım düşecek gibi oluyordu 🥲 doktorum normal illa bir tarafta oluyor o tarz şikayetler dedi geçti çok şükür o tarafımın dikiş yeri de yanıp çok acıyordu
fatihunal hilaldefneaslan evet dikişin basladıgı yerde bende de vardi delik ip attı ordan kapandı sonra