iyiki kaansmom merhaba evet hâlâ aynı artık dilimde tüy bitti ayağını düzelt demekten. 4 buçuk yaşında anaokuluna gidiyor ve ben bu durumdan maalesef memnun değilim yürümesi parmak ucu sürekli ama sadece duzlt dediğimde duzeltiyor sonra yine aynı