Oğlum 31 aylık ve hala parmak ucunda yürüyor yapma etme dedikçe daha çok yapıyor ve bunu çok yapıyor bizim durumu yaşayan varmı neyden kaynaklı maalesf yürüteç kullandım o zamanda boyu küçüktü diye ayakları tam yere yetismiyordu diye parmak ucunda yürüdüğünü farkettim ve uzun sürmedi bir kaç gün tek kullandık bu zamana kadar düzelmesi lazım değil miydi lütfen bilen yazsın bayramdan sonra randevu alıp hastaneye de gideceğim