MissPhalange benim kendi cocuğumdan farkı yok ama eşimin söyledikleride cok doğru cok zorluk oluyor olacakta.
Ben de bebeğim küçükten kanguru ile cıkarıyordum sabah kücük bir tur olarak. Öğlen pede yapıyordu cünkü bebeğin uyku saati vs oluyordu,aksamda eşim geldiğinde daha uzun cıkarıyordu. Şimdi kızım 20 aylık tasmayı o tutuyor birlikte çıkarıyoruz🥹
Sizin için cok iyi olacak birkaç ay sonra,bebeğiniz evde yürüme asamasına gecince hersey cok hızlı oluyor köpeğin peşinde koşmak için🙈