yodamom hayatında hiç hayvan sahiplenmemiş, bu sevgiden yoksun herkes size atın diyecektir. Lütfen onları dinlemeyin, ömür boyu vicdan azabı çekersiniz.
Götürdünüz mü bilmiyorum ama öncelikle veterinere götürmelisiniz kesinlikle. Kedilerin doğasında çişini, kakasını kuma yapıp üzerini kapatmak var. Eğer kum haricinde başka bir yere yapıyorsa ya streslidir ya depresyona girmiştir ya da başka fizilsel bir rahatsızlığı olabilir.
Bundan yaklaşık 20 yıl önce 3 tane kedimiz vardı evde. Annem onlara kendi evladı gibi bakardı. Babanne olacak o kadınla birlikte yaşıyorduk, o kedileri sorun edip anneme yapmadığını bırakmadı. Hep huzursuzluk çıkarıyordu, babamı dolduruyordu. Kendisi şeytanın çırağıdır, hatta belki de şeytan onun çırağıdır bilemiyorum. Neyse, evde huzursuzluk bitmeyince bir gün annem ve babam kedileri götürdüler ve doğaya bıraktılar, küçük orman gibi bir yere.
Abartmıyorum o gece babam sabaha kadar çocuk gibi ağladı. Annem desen depresyona girdi. Ben ve kardeşlerim zaten ağlıyoruz. Sabaha kadar uyumayan annemle babam sabahın ilk ışıklarında kedileri almaya gittiklerinde sadece bir tanesini bulup geri döndüler😔 hala içimizde yaradır. Hala aklımızdan çıkmaz. Annem bir işi yolunda gitmeyince hemen o kedileri biz orada bıraktığımız için hiçbir işimiz yolunda gitmiyor, Allah bizi böyle cezalandırıyor der.
Şimdi annem bahçesinde sürüsüyle kediye bakıyor. Hepsine yine kendi çocuğu gibi.
Aklıma geldi anlatayım dedim🥺