badezerya bize çocuk doktorumuz 10 güne kadar anne sütü alan bebeklerde beklıypruz dedi lahman ve zeytinyağı doğal boşaltım sıstemını bozar ve bagırsakları tembelleştırır dedi kendi yedıklerıne dikkat et dedi bende rezene çayi işe yarıyordu hem ben rahatlıyordum hemde bebegımde fark görüyordum günde ıkı bardak hem sütüme hem onun bagırsagına iyi geldi denyebılırsınız bende çünkü çok sıkıntı yaşadım bu konuda evde bır ıki defa lahman yapmak zorunda kaldım hastanelık bıle olduk ama çözümü böyle buldum