HappyKids
İlk defa duydum diğer geleneklere de çok katılmıyorum. 40çıkmasından tut neler neler hepsi uydurma hurafe batıl inanç veya gelenek. Eğlence için çocukları veya insanları gereksiz hallere sokmak olarak görüyorum hepsini. Bu geleneği de ilk kez duydum ama su her zaman şifadır zaten bunun özel günü yoktur bence böyle şeylerle uğraşmayın şahsen benim geleneklerle uğraşacak vaktim bile yok