cicekcimm babaannemin bize yaptığı şekilde yıkadım bende , herkesin adeti farklı mıdır bilmiyorum ama biz önce banyo suyunu hazır ederiz ve 3 ihlas 1fatiha 7 Ayetel kürsü 1 felak nas okuruz suyuna . Her su döktüğünde de güzel şeyler söylerim iyi dileklerde bulunurum . En son su dökümünde de “ne derdin tasan varsa bu su ile aksın sen ak pak kal “derim 🙏🏼