Tinymom seninbenimlederdinne_ bebek arabasını kabul ediyorlar mı? Birde eşyaları tren içine koymak için yardım eden kimse var mı . Çünkü elimde bir orta boy valiz bir küçük valiz birde bebek arabası olacak
seninbenimlederdinne_ Tinymom Peron görevlisinden yardım istemiştim ben yardımcı olmuştu, peron görevlisi olmayan duraklarda vardı o zaman eşim trene kadar indi yardımcı oldu. Bebek arabasını da alabiliyorsunuz yanınıza.
seninbenimlederdinne_ Tinymom Ne demek rica ederim ☺️ ordaki görevlilere söyleyince ilk yok diyorlar ama takmayın o zaman yardım edin gibisinden konulunca izin veriyolar
Tinymom seninbenimlederdinne_ ya onlar olmasada trene binenlerden yardım istenir ama . Elimde bir orta bir küçük valiz bebek arabası olacak nasıl yukarı yerleştirirüm diye düşünüyorum
seninbenimlederdinne_ Tinymom Muhakkak yardımcı olan olacaktır😌 Trenden inerken yardımcı olanlar olmuştu
seninbenimlederdinne_ Tinymom Yolculuğu yaptınız mı, süper çok sevindim korktuğunuz gibi geçmemiştir umarım
larisa13 Tinymom bugün evimize dönüş için ikinci kez trenn yolculuğu yaptık. Kızım henüz 4 aylık, kolay olmadı ama iyiydi. Oyaladık, koridorda yürüdük, zeka kartlarına baktırdık vs …uykuya geçişte zorlandık sadece ilktede öyle olmuştu ama çok kötü değildi☺️
Tinymom larisa13 bizimde öyle çok kötü değildi ama uyku konusunda sıkıntı yaşadık küçük olmamasına rağmen
Deletedmom_107 Tinymom daha yeni kizimla istanbuldan ankaraya geldim trenin ici cok serin klimalar hasta etmesin dikkat edin canimiz sıkılınca elini tutup gezdirdim biraz uyudu biraz oyun restoran bolumune gittik derken yol bitti cok guzel asla otobuse binemem ama hep trene binerim ben tekrar istanbula giderken trene binicem hizli tren bu arada
ayberkartun Deletedmom_107 sadece samsun amasya tokat sivas var ankaraya gitmek istiyorsanız samsun sivas gelip sivastan ankaraya gitmeniz lazım veya ankaradan sivasa sivastan samsuna ama haftanın sadece 3 günü var sefer bilginiz olsun
Deletedmom_107 ayberkartun ben ankaradan samsuna gitmek istiyorum sefer cikmiyo kirikkaleden mesela nereye gidersen git gecersin ama bu tren gecmiyo cunku tokat uzerinden gidiyo sizden gordukten sonra baktim🙂
seninbenimlederdinne_ Tinymom Ya 2 saat çok değil öi niye öyle oldu acaba bende yarın sabah yine tren yolculuğu yapıyor olacağım nasipse. Annem var bu sefer yanımda iki kızımda hasta şu an bakalım nasıl olacak.
Tinymom seninbenimlederdinne_ Allah şifa versin. Sabahın 4 üne sefer koymuşlar ama 6 da geldiler çocuğumun uykusu açıldı böyle olunca