Tinymom Kızımla 6 saat tren yolculuğu yapacağız ama tedirginim . Yakın zamanda yolculuk yapan varsa bilgilendirebilir mi.
seninbenimlederdinne_ Tinymom Ben 6 saat değil ama 4 saate yakın tren yolculuğu yaptım biri 5 yaşında biri 20 aylık kızlarımla. Yanıma oyuncak aldım, yiyecek, içecek vs. Etrafa bakındık arada trende yürüttüm onları ama genel olarak gidiş- geliş çok rahattı. Yiyecek ve oyuncak bizi rahatlattı. Boyama kitabı ve iki tane kalem götürdüm sticker aldım masada boyadılar yapıştırdılat derken bitti yolculuk. Sizede kolaylıklar dilerm iyi yolculuklar
_nidosunannesi_ Tinymom ben geçen sene kızım 18 ayllikken yaptım bidaha olsa yaparım diyorum çok rahat geldim Ankara’dan İstanbul’a. Tavsiyem size gece alın biletinizi ben öyle yaptım yine öyle yaparım gidecek olsam. Bu sıcak havalarda serin serin gidersin çocuk bunalmaz
larisa13 Tinymom bugün evimize dönüş için ikinci kez trenn yolculuğu yaptık. Kızım henüz 4 aylık, kolay olmadı ama iyiydi. Oyaladık, koridorda yürüdük, zeka kartlarına baktırdık vs …uykuya geçişte zorlandık sadece ilktede öyle olmuştu ama çok kötü değildi☺️
Deletedmom_107 Tinymom daha yeni kizimla istanbuldan ankaraya geldim trenin ici cok serin klimalar hasta etmesin dikkat edin canimiz sıkılınca elini tutup gezdirdim biraz uyudu biraz oyun restoran bolumune gittik derken yol bitti cok guzel asla otobuse binemem ama hep trene binerim ben tekrar istanbula giderken trene binicem hizli tren bu arada
mervedemir08 Tren yolculugu çok rahat oluyor otobüs te sıkış tepiş gitmektense tren daha ferah ben hep tren yolculugu yapıyorum bebeğimle
Tinymom seninbenimlederdinne_ ya çok iyi o zaman teşekkür ederim 😊 biz gece 4 de ineceğiz sanırım o saatte kızım uyuyor olur
seninbenimlederdinne_ Tinymom eğer uykuya geçerken zorlanmazsa çok güzel geçer sizin için iyi yolculuklar dilerim😌
Tinymom _nidosunannesi_ evet zaten gece vardı bilet geceye aldım hemde uyursa rahat ederim . Ben tuvalet sebebiyle tren tercih ettim inşallah güzel geçer bizim de
Tinymom _nidosunannesi_ yani bende oturrmam ama en azından tuvalet yapılacak alan olursa aparatı ile yaptırırım diye düşündüm
Tinymom seninbenimlederdinne_ bebek arabasını kabul ediyorlar mı? Birde eşyaları tren içine koymak için yardım eden kimse var mı . Çünkü elimde bir orta boy valiz bir küçük valiz birde bebek arabası olacak