Memossannesi evet çok şükür bebeğimizi sağlıklı olarak kucağımıza aldık, Rabbim bütün annelere nasip etsin. O doktora gitmeden önceki gece benim de çok kötü bir kanamam olmuştu, çok çok stresliydim delirecek gibiydim, ordan çıkınca ise çok çok ferahlamistim şükür. Kanamali gebelik sağlıksız olabilir diye bir düşünce var evet ama her zaman öyle olmuyor. Ve başka şeyler de var desteklemesi gereken bu durumu. Bize de üçlü rest önermişti doktor yaptırmadık, genetik testi de ne bileyim o kadar korkmuştum ki olumsuz bir ihtimalden onu da yaptıramadım düşünün o kadar bitikti psikolojim. Diğer evladıniz için de elbette üzülürsünüz annelik bu, ama siz sag Salim olun evladıniz iyi sağlıklı olsun da bu günler de geçer elbet, istediğniz gibi ilgilenirsiniz. Hareket kısıtlaması istediğiniz gibi hareket edememek çok zor biliyorum ama gecti çok şükür, çok çok zordu o günler ama bitti.