Ben de çok zor günler yaşadım hamileliğimde, sebebi de o lanet olası ikili test. Neden yapıyorlar o zımbırtıyi bilmem hiçbir işe de yaramıyor, bugünkü aklım olsa asla yaptırmazdım. Etrafımda yapmayan birçok kişi de vardı ama düştüm o tuzağa. Benim gebeliğim de kanamali geçti, iki ay hep evde yattım. Üzerine ikili de biraz riskli gelince dünyam karardı, hamilelik zehir oldu bana da etrafımdakilere de. İstanbul’da iseniz biz bu ikili testin üzerine esenler Medipol deydi galiba Erol aslan var perinatolog ona gitmiştik, içimi çok rahatlatti gerçekten. Biraz daha tutunabildim hamileliğe, ben çok çok kötüydüm, ilk gebeliğimdi bir de üzerine bu bilinmezlikler.. güvenilir bir perinatolog hekime gidin, üzmeyin çok kendinizi Rabbim çok büyük, inşallah kalbinizi ferahlatacak haberler alırsınız.🤲