Obenimmelegim Canlarim bende lohussydım o zaman sabaha kadar yatamadm o gece yağmur yağdı çıksammı evdemi kalsam bebek küçük ya hsstalsnırsa dedim ne araba ne çadırımız nede bebek arabası vardı millet hep dışarda yattı ogece
Deletedmom_297 Obenimmelegim inşallah 10 katlı evdeyim esenyurta bağlı ne kadar güvenilir bile bilmiyorum 4. Kattayım birşey olsa kaldım yani
Obenimmelegim Deletedmom_297 en üst kattA olmakk daha iyimiş diye duydum hatt altt kattakilrin direk üst kata çıksın diye bir yazı okumuştm evin sağı solunda ev varmı
Obenimmelegim Deletedmom_297 inş sağlamdır 🙏 allah seni ve yVrunu korsuun canm bende çok korkuyorum çantamı herşeye rağmen hazırladmm ne olur ne olmaz diye şarjımı da fulluyorum
Deletedmom_297 Obenimmelegim bende aynı ama inemem i nasıl inicemmm eşim gece 2 ye doğru geliyor Amin cümlemizi inş anneme gitsem evi giriş te üstte 10 kat var ısınma sorunu var hasta olur kızım
Obenimmelegim Deletedmom_297 benimde eşim 12de evde oluyor bari olsa gündüz olsun gece deprem olmasın o daha korkunç