Obenimmelegim ilk 4 ay önceki depremde oğlum 15 günlüktü lohusaydim çoook cook korkmuştum resmen sanki korkudan kalbimin gıcırtısıni duyuyordum öyle tuhaf haldeydim.Allahim 15 günlük bebekle nasıl sokakta kalır naparim diye düşünmekten kafayı yiycek gibiydim,hep çantası hazır şekilde kapının önünde beklettim, tabi 7 yaşındaki oğlum içinde, ve yeni doğum yaptım diye annem yanımdaydı ıyiki tek değildim o an,ama oğlum 25 günlüktü annem gitti,öyle böyle tek kaldım unutustum korkuyu