Ky06 evet canım.. doymuyor mus benim bebeğim.. kolikti Dr gittiğimiz de kızım da da kolik yaşadığım için bu sadece kolik ağlaması huysuzlugu değil diye anlattım durumu.. Kaka haricinde kaç bez değiştirdiğimi sordu.. bende 3-4 ama dolu almiyorum dedim olmaz en az 5 dedi o zaman doymuyordur mama ya başla dedi.. ve gerçekten mama verdiğim gece oncekilere göre daha iyi uyudu.. Ayrıca bezimizde 3-4 ama dolu aliyorum... mama ya başlayınca da emmedi beni.. kolayina geldi biberon..zaten dolu dolu 10 dk emdiğini bilmem bebegimin en fazla 4-5 dk sonra gaz oluyordu çıkarttıktan sonrada devam etmiyordu çoğu zaman...