Ky06 ben çok memnunum bebelac golddan doyuyor da benim oğlum ama bu aralar atak sanırım mama süremiz 3 saate çıktı 100 cc yiyor zorla veriyorum attırıyor diliyle 😭önceden 1.5 2 saate acıkırdı ağlardı.geçse şu 4. Ay , yanında hipte veriyorum ben hipp kilo olarak daha iyi gelmişti ilk onunla başlamıştım ordan biliyorum. Sindirim olarak da çok memnunum bebelaktan kakası düzenli ve rahat yapıyor anlamıyorum bile 🤷♀️