B1rAnne Kız 52 cm 3600 dogdu 18 aylık 10.5 kilo 87 cm boy Gelişim iyi denildi Genlerde baba amca dede uzun boylu
Sedas00 26 aylık kızım 11.5-12 arası doktorumuz iyi diyo zayıf görünen bebişlere sağlıksız gibi bakıyolar 18. Aya kadar tombul görünüyodu kızım boyu büyüdükçe o görüntü kalktı kan değerleri iyiyse takılmayın ayrıca genetik olduğunu düşünüyorum bnde 🧡
Ayseee60 Seda-M illa tombul olmak zorunda değil gayet iyi kılosu ne alt sınır ne üst persentile gore guzel internetten de bakmıssınızdır. Sağlıklı olması kafi
Zeynep-Azra Seda-M 3710 gram doğdu ama hep böyle geriden geldi kilosu anne sütü alıyo ek gıda alıyo güzel de yiyo emiyo ama hep azdı kilosu 15 aylık kontrolünde dr çölyak testi yapalım bi dedi eğer normalse demek ki yqpısı böyle dedi yaptık çok şükür bişey çıkmadı diğer tahlilleri de normal olunca çok da önemsemiyorum artık ama baya takmıştım bi ara
Sevalparslan 14 aylık 3.750 gr 50 cm doğdu 76 cm 9700 gr Hiç birsey yediremiyorum ek gıdayı almıyor bir kaç aydır da kilosu hep böyle sadece gram oynuyor