Seda-M 3710 gram doğdu ama hep böyle geriden geldi kilosu anne sütü alıyo ek gıda alıyo güzel de yiyo emiyo ama hep azdı kilosu
15 aylık kontrolünde dr çölyak testi yapalım bi dedi eğer normalse demek ki yqpısı böyle dedi yaptık çok şükür bişey çıkmadı diğer tahlilleri de normal olunca çok da önemsemiyorum artık ama baya takmıştım bi ara