theyikik arabayı gerekli soğukluğa getirip koyarsanız sıcak konusunda da sıkıntı yaşamazsınız. Arabaya binince tüm camları açıp klimayı çalıştırın soğutma başlayınca camları kapatın klima direkt vurmasın bebeğe o zaman çarpmıyor benim bebeğim hep klimalı arabada evde durdu hiç sorun yaşamadık. Serin olunca müslin örtüyorum hemen üstüne çarpmıyor.