[silindi] bebeği arabanın içinde kapalı bırakırsanız tabi ani bebek ölümlerine kadar gider ama arabada seyahat halinde ve klima açıkken pşetin içinde gayet durulacak bir sıcaklıkta oluyor, pusetin güneşliğini kapalı tutmayın mesela. Ben sadece size doğru olanı söyledim. Siz istediğiniz gibi yolculuk yapabilirsiniz annesi olarak ☺️