myarenb baban birakta 6 kullansin yani. Adam sen ben gini kullanir mi telefonu yasini almis gitmis 🤦🏻♀️ guncelleme gelmedikten sonra teldfon yavaslar nkrmalden fazla isinmaya bataryasi iyice gider. Telefon iyice kasmaya baslar. Kullanilmaz hale gelir ha baban gibi yasli biri kullanabilir ya da bi cocuk video izlemek icin felan ama bizim gini genc insanlar fazla aktif kullandigimiz icin cop olur bize