Alya-Sena Sedossh kurutmada biraz cektirin bn online alisvers hic yapmiyorm uzerine olmuyor degismlede ugrasmak istemiyorm magazadan aliyorum kalibina bakarak
Busraata33 Sedossh Ben oversize seviyorum 9kilo 12-18alıyorum 9-12 bir ay sonra olmuyor.Altına kombin yaptıktan sonra oversize aldıklarım kötü durmuyor ha tabi kalıplarına da bağlı kalıpları büyükse 9-12aldıgımda oluyor bende bugün alışveriş yaptım aynı bu şekilde aldım şurda bir ay sonra tam olacak buna eminim hep küçük aldıklarım şuan kolundan girmiyor büyük daha iyi
Sedossh Busraata33 bende kesinlikle oversize seviyorum ama bunlar öyle durmuyor beli falan oturmadı örneğin yani şortların boyları uzun
Sedossh delirmeceler hiç büyük almadım aksine çünkü 2 haftaya yaşına girecek 12aydan çıkacak yani 9-12 alamam 12-18 alınması gereken ama oda büyük🥹🥹
delirmeceler Sedossh 2,5 yaş oğluma trendyoldan 7-8 yaş lcw den 5-6 alıyorum anca oluyor zara kids h&m de 5-6 yaş alıyorum kızım daha zayıf ona 2-3 yaş oluyor hepsinde siz nerden aldınızda okadar büyük oluyor
Busraata33 Sedossh Bazen üst 12-18oluyor alt olmuyor büyük oluyor beliyle üstü aynı oranda değil haliyle.Geri gönderin LCW,Zara,H&M,koton kalıpları oluyor .4yaş olacak oğlum 4-5 5-6alıyorum altlar 3-4bazıları ürünlere bağlı
delirmeceler Sedossh defactonun kalıpları büyük diğer markalar göre diğer markalarda bu kadar yaşamazsınız
Mrskoc Sedossh benim oğlum da minyon 2 bucuk yasında 12 kilo bile değil . Alışveriş yaparken kucuk beden almıyorum büyük alınca da çuval değil de salaş durabilecek kıyafetler seçiyorum
Alerjikrinit Sedossh ben hep geniş giydirdim şimdi geniş oluyor ama ağustosta tam olacak biraz çekecek biraz büyüyecek bence iyi yani
kolonyalimendil Sedossh 9/12 alıp bikaç tane en azından temmuz ı ortalarsınız zaten 12/18 in kalıbı çok büyük geldiyse 9/12 de çok küçük olmaz diye düşünüyorum.. oğlum 19 aylık lcw dan 9/12 ay aldığım bi takımı vardı altı halen oluyor 😅 şimdi kapri gibi oluyor giydiriyorum koştuğu için çok düşüyor dizleri zarar görmesin diye 😂
Sedossh Busraata33 defactodan ilk kez alışveriş yaptım diyebilirim sayılıdır ama indirimden aldığım sanırım ondan dolayı göndermeyeceğim bi yıkar çektiririm artık olursa inşallah biraz🥹🥹
Sedossh aycasil yıkamadım henüz değiştiremem diye ama sanırım yıkıcam bide kurutmaya da atınca çeker biraz
aycasil Sedossh benim oğlum 10 aylık ama 12-18 alıyorum yıkayınca topluyor bencede sizinkilerde toplar