Kızlar merhaba oğlum 11 buçuk aylık 9 kilo Eylül de tatile gidicez hem tatil içim hem yazlık bayram da giydirmek için alışveriş yaptım doğal olarak 12 aydan çıkacağı için 12-18 aldım ama baya büyük oldular 9-12 alsam da küçük olur yakında ama bunlar da büyük oldu baya alışveriş yaptım ne yapmalıyım sizce? Büyük daha iyi olur diyenler olabilir ama yani sonuçta 1 yaz giyecek ve çuval gibi dursun da istemiyorum diğer türlü yapsam ayını geçmiş küçük olacak. Makineye yüksek ayarda atıp çektirsem mi siz napıyorsunuz ara beden anneleri?