kahvepres SweetMom__ ben en son kuafre 1300 verdim acık kumral yap diee cok kötü eti yha evde yaptgm 10 numara oluyordu şimdiki rengi kumraldan cok herşeye benzior bi an sinir oldum 🤣
SweetMom__ kahvepres çok pahalıya yapıyorlar ya ben ombre fiyatı sordum 5 bin tl den başlıyor dediler vazgeçtim ama birgün sarı yapacağım kafaya koydum evde ben duz renkleri çok iyi tuturuyorum😂
kahvepres SweetMom__ iyi ettin yhaa bende düz boyamı hep evde yaprm akılsz eşimm illa git dediii ben veryrm parasnı karşma dedi şimdi sacımı gördkce kuafrcye küfr ediyorrr olan benim saclara oldu🤣
SweetMom__ kahvepres ayy çok sinir bozucu bisey ya olsun be bundada bir hayır vardır ama paraya yazik ya
kahvepres SweetMom__ öyle valla cnm en iyisimi ombreden şaşmyaym artık ama oda cok pahalanmş bide örtlymm o kadar parayı ombreye vercmm die🤣