hattice22 mamadearya çok naziksiniz evet eşim bir gece mi kalacak belli değil işte bilmiyorum onu konuşmadik ama zannetmiyorum bir gece kalip geri döneceklerini bayram boyu gelmez gibime geliyor araba bizim değil kayinpederimin annesini orda bırakıp gelemez 1 gece tek kalmak değil sorun yani 🥺
mamadearya hattice22 bence bizi sürükleme oralara diyin, ben hallederim tek kalırım aklın kalmasın falan diyin, araba da kalabalık illaki huzursuzlanır bence bebek o kadar saat, yakın olsa neyse de
hattice22 mamadearya gitsin de 1 günden fazla kalmasa keşke elinde olsa kalmaz biliyorum ama kendimi trip atmaktan da alıkoyamıyorum
alyamoms_ hattice22 eğer cenaze evi farklı bir ev ise ve bir kaç gün kalınacaksa gidin eğer korkuyorsanız en azından farklı ev olunca cenazede 5-10 dk durup eve geçip rahat edebilirsiniz
EcrinMelek1- @hattice22 bayramda da eşim yok diyorsunuz o zaman gidin mola yerlerinde bez değişimi ve emzirme yapabilirsiniz yada emzirme örtüsü ile emzirebilirsiniz
hattice22 Fikkkooo oo maşallah ama siz tektiniz galiba kaynım ve kayınvalidem de olduğu için biraz sıkıntı olur diye korkuyorum
Fikkkooo hattice22 onların yanında nasıl emzireceksin sende rahat edemezsin ki bacağını uzatamazsın rahat oturamazsın
EcrinMelek1- @hattice22 ben gittim ama benim bebeğim duran bir bebekti arabada eşimin dayısının oğlu vardı üniversitede okuyan onu da aldık karar sizin eşiniz bayramda yoksa gidin tabiki