hattice22 başınız sağolsun.. 3 aylıkken 7 saatlik yola gittik rahattık çoğunlukla uyumuştu 🤷🏻♀️fikrimi söyleyeyim, bence siz bebekle gitmeyin, hem kalabalık hem üzüntülü ortam, yol fazla uzun, 1 geceliğine farklı yerde uyuyacak bir dava o kadar yol dön falan, ben şahsen göze almazdım, yol uzun zaman kısa olduğu için. Eşiniz gittiğinde sizinle kalabilecek biri yok mu acaba 1 gecelik? Ya da siz neden çekiniyorsunuz tek kalmaya bebiş için dayanabilir misiniz 1 gece?