1pekmom_ ben tampon, menstıral kap gibi şeylerden çok korkuyorum canım acır rahat edemem vs diye. Bi kere tampon denedim 5dk sonra çıkardım hiiiç rahat edemedim. Eğer reglim tatilime denk gelecekse hap kullanıyorum şimdiye kadar 2-3 kere kullandım. Mecbur olmadıkça kullanmam. Kullanırken şişkinlik, karın ağrısı(her an regl olacakmış gibi bi his) yapıyor. Sonrasında da adet tarihlerinde düzensizlik oluyor (2-3 ay sonra düzene oturuyor) eğer tampon, menstural kaptan çekiniyosanız hap kullanabilirsiniz adı primolut N