cevriyeee 9 aylık kontrolüne gittik.
Doktor sedyeye bastırdı.
Basmıyordu hala götü dışarda duruyodu
Ayağa kalkmıyodu vs vs
Yürüteç önerdi normalde asla tavsiye etmem ama bacakları güçlensin 15 dk tut dedi
Ertesi gün aldım
1 gün sonra da tutunup ayağa kalkmaya başladı
Anladın sen😄😂