gokkusun_annesi1 benim oğlumda 1 yaşında yürüdü ama küçük çocuk daha illaki düşe kalka yürüyecek, büyüyecek. Sürekli ayağı takılıyor ay bu çocuk çok düşüyor ayak bağı var keselim cart curt dediler ama kimseyi dinlemedim yaptırmadım da öyle bir şey, kimene benim çocuğumdan. İzin vermem inanmam da yani öyle şeylere. Ayrıca dediğiniz gibi sizin bebeğinizi de sürekli kaldırıp yürütmeye çalışıp hatta bide düşürmüşlerse falan korkar daha yürümeye çekinir ama bunun çözümü ayak bağı kesmek değil tabiki