3kedili2bebekli hanımefendi ben İnternetten doktor takip edip ona göre hareket etmiyorum. Gittiğim hastahane de ki birçok çocuk doktoru 6 cı aydan itibaren pekmez özü verilir diyor. Çevremde tanıdıklarım var onlara da doktorlar 6 cı ayda verilir demiş. Bana bunu pekmez verilir diyen kendi gittiğimiz hastahanede ki doktorlar. Arkadaşlarım var hemşire onlar da pekmez 6 cı aydan itibaren verilir diyor. Bi sizin doktorunuz verme demiş galiba. Size verin demedim ki ben. Siz uzmanlar önermiyor dediğiniz için söyledim.ben önermeyen doktor görmedim hiç. Benim iki çocuğum var ikisinde de farklı doktorlar 6 cı ayda her sabah 1 çay kaşığı pekmez ver dedi. Siz vermeyin ama çoğu uzman çocuk doktoru pekmez öneriyor yani.