nwmam00 merhaba canım çok sağol sizinde Rabbim sifasini versin bebişiniz inşallah..
Benim oğlum 1 yaşında ameliyat oldu vsd 4,5 mm onu kapattilar yaklaşık 1,1 buçuk ay yogun bakımda yattı.. Ameliyatın 3.günü kalbi durdu kalbi durunca böbreğe vurdu 16 gün böbrek diyalize yaptılar idrarını yapamıyordu..16 gün sonunda herşey düzeldi çıkacaz derken solunumda sıkıntı oldu..1,2 hafta da onun düzelmesini bekledik olmadı boğazını deldiler(trakeostomi) açtılar..Hastaneden çıktık 2 ay boyunca evde oksijene bağlı kaldı sonra oksijenden kurtuldu..Doktora gittik boğazındaki deliği kapatmak için ama olmadı.. Ameliyat sırasında ses tellerinin biri felç olmuş dedi her hafta ses teli için yutma terapistine gittik geldik..Onu da atlattık..2 ay önce yatış verdiler deliğini kapatmak için.. Malesef ağzından burnundan nefes alamayınca neden alamadı akciğerde bişey mi var diye göğüs bölümüne gidin dediler..Ondan sonra oraya gittik onlarda bronoskopi yapılsın dediler işte salı günü oraya gidecez bakalım bronoskopi yapılacak..1 yıl oldu boğazı hala delik..Ne sesi var ne gülmesi ne ağlaması 1 yıldır hiç duymuyoruz 😓..Bizim için çok zorlu süreçti cok çöktüm inanır mısın..Her kalp ameliyatı olanın durumu tanısı farklidir bizimki de böyleymiş..Şükür buna da ne zaman kendisi nefes alırsa o zaman kapanacak bakalım..Sormak istediğin varsa sorabilirsin 💖