Herkese merhaba. Oğlum şu an 43 günlük ve doğduğunda kalbinde 3.bir delik olduğunu öğrendik. Kendi kendine kapanamayacak büyüklükte olduğunu ve kapanmazsa müdahale gerekeceğini söyledi doktorlar. Ne kadar güçlü durmaya çalışsam da üzülmeden edemiyorum.Allah büyük inşallah oğlum iyilesecek. Öncelikle bunu okuyanlardan oğlum için şifa duası istiyorum. ❤️ Bir de bizim durumunuzda olan,Bursa’da yaşayan varsa önerebilecegi doktor ismi yazabilir mi?