minikmucizemaak babyay Sadece zıbınla yatırıyorum üstüne de müslin örtüyorum göğüs kısmına, Bursa da yaşıyorum hava durumu açısından 😂 Çok üstün örten bir bebek değil benimki, genel de müslin de sabaha kadar ayak ucuna iniyor.
babyay Tugcemine ayy çok kararsız kaldım buz gibi oluyor ama gazı oluyor kesik kesik kusuyor öyle yatirinca
Tugcemine babyay yani bebekden bebeğe fark olduğu gibi evden eve de ısı derecesi değişiyor bir termometre aslında işinizi çözebilir
hazirankizi00 babyay bende Ankara’da yaşıyorum 11 aylık bebeğim evim giriş katta biraz serin uzun kollu zıbın bide incne eşofman giydiriyorum bide çorap üstünu örtmeme gerek kalmıyor zaten kendi acıyor ince battaniyeyle örtuyorum Ankara’nın havası belli olmuyor ki evden bakınca çok sıcak dışarı çıkıyoruz esiyor busefer hemen uzun kollu giydiriyorum yoksa buz gibi oluyor heryeri
babyay hazirankizi00 valla bende öyle yapıyorum sabaha karşı ben bile üşüyorum kıyamıyorum sadece zıbın giydirmeye
hazirankizi00 babyay ben hayatta giydiremem galiba o çorap giyilecek altına da eşofman hep olacak evimiz serin şuan üşüyoruz eşimle mesela sabaha karşı terliyoruz ben yazın bile çorap giyinen kadınım😂
helloobitchs babyay valla ben bazen bezle yatıyorum bazen sıfır kol zıbınla bizimkininde soğuk oluyo ama oda derecesi 27 gösteriyo yapack bi şey yok benimde elimden gelse çıplak yatacam o derece sıcak