babyay . Yatak odasında klimayı açip bebeğimizi öyle uyutuyoruz. Üzerinde sadece atlet zıbın oluyor. Uyuduktan sonra üzerini incecik müslin örtüyle örtüyorum, 10 dakika sonra klimayı kapatıyorum. Gece oda kendi ısısındayken üzeri açık uyuyor üşümüyor. Sicaklarsa tekrar hafif klimayı açıyorum.