misto mervezeynep006 biz bebekken köydeydik kimse gelip 2ay aşın var vuralım dememiştir yani :) vuruldunuz mu bugün ne dediler?
mervezeynep006 misto işte bugün yapmadılar biz yoğun bakımdan yeni çıktık çünkü başımıza talihsiz bir olay geldi tekrardan test,köyde olsanız da büyük ihtimal yapılmıştır ilk dozu 83den beri yapılıyormuş. Baya zorlayıcı bir süreç yarın olacağız inşallah
mervezeynep006 misto Bilgilendirmek istedim,olduk şükür aşı,bir şey olmaz dediler. 2 saat oldu şimdilik ateş de yapmadı inşallah böyle devam eder.